21.12.05

Nyt job!!

Ja, jeg ville lige fortælle at jeg har fået nyt job!!! :)

Jeg har fået en stilling som "Intern sælger" i swedoor. Et firma der laver indvendige og udvendige døre.

Ja, det lyder måske af lidt, men tro mig, det er et større marked end man regner med.

Min job går ud på rådgivning, regne tilbud og sætte døre i produktion (alt andet end standarddøre).

Indtil nu skal jeg starte 1. februar, nød mindre Gröning Arkitekter vil slippe mig før.

Jeg glæder mig FANDME til at starte!

5 Comments:

Blogger Kasper said...

Hej Mads

Hvis du er til heavy, så husker du vel at se Stormslag?

Fantastisk program, på DR2 hver fredag aften.

Kasper

P.S. I min verden er en indvendig og en udvendig dør det samme. Det kommer bare an på hvilken side man står på.

17:33  
Blogger Mads Trøst said...

Hej Kasper

Nej, jeg har endnu ikke set Stormslag, jeg har kun set reklamer for det.

Selvom jeg hører heavy, så kan jeg sagtens høre forskel på god og dårlig musik. Det mener jeg i hvert fald selv. Det jeg lige har hørt i reklamen lød ikke særlig godt!

Der er skam forskel på døre...Udvendige døre sidder i facaden og indvendige døre sidder indenfor imellem de enkelte rum.

Vi ses og god jul!

22:13  
Blogger Kasper said...

Du skal jo ikke se Stormslag for musikkens skyld. Man hører alligevel ikke så meget musik. Det er mere et livsstilsprogram med kultpotentiale.

23:47  
Anonymous Anonym said...

Først: Tillykke Mads med jobbet. Vi skal have Swedoor i vores ny hus....perfekt.
Secondly: Har set Stormslag en enkelt gang og synes ikke de retfærdiggør heavyrock overhovedet: Musikken er noget larm og de drenge er totalt tomhjernede. Min mening!

17:29  
Blogger Mads Trøst said...

Jeg takker...

Nu har jeg også haft fornøjelsen af at se den omtalte (sindsyge)serie på DR2...Uha; jeg er enig Chr.! De drenge er da for mærkelige. Jeg tror det ville have mere kult, hvis de havde lavet et program over drengene fra Red Warszawa... :) Men det er nok bare mig...

I øvrigt fedt, at "se" nogle forskellige inde og markere på siden her. Håber virkelig interessen varer ved!

00:12  

Send en kommentar

<< Home