14.2.06

The Rock

Noget tyder på, at The Rock er ved at være træt af at få mails fra os, eftersom de kun har svaret JJ.

Jeg synes stadig, at de har håndteret sagen amatøragtigt!

Så det gør næsten ondt at spørge, men jeg ville fandme gerne på The Rock og se Clawfinger lørdag d. 4. marts...

Der er IKKE udsolgt, så måske kan man komme ind denne gang?
Det koster 120 slag og kan købes her...
Som sagt er det ikke for at støtte TR, men jeg vil gerne opleve drengene fra den anden side af sundet...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey M, du skal nok ikke forvente opbakning fra jeg, min bro og Fissan. Vi er i Liverpool den weekend :-)

15:02  
Anonymous Anonym said...

Jeg kan heller ikke den weekend...

Men har I set at Saturnus kommende plade har fået navn og cover. (www.saturnus.dk) Jeg glæder mig seriøst til deres plade kommer - forhåbentlig her i foråret.

00:28  
Anonymous Anonym said...

Og husk på mandag: billetsalg til IRON MAIDEN starter. Up The Irons!!!

17:22  

Send en kommentar

<< Home