17.4.06

Down i Lille Vega d. 7. juni 06

Drengene.

Fætter Hank gjorde mig opmærksom på at danishmetal.dk skriver at legendariske Down spiller i Lille Vega 7. juni 2006. Og den sku være go nok: (fra blabbermouth)

DOWN — the acclaimed New Orleans band featuring CORROSION OF CONFORMITY guitarist/vocalist Pepper Keenan, drummer Jimmy Bower (EYEHATEGOD, SUPERJOINT RITUAL guitarist), bassist Rex Brown (ex-PANTERA), guitarist Kirk Windstein (CROWBAR), and vocalist Philip Anselmo (SUPERJOINT RITUAL, ex-PANTERA) — have confirmed the following dates as part of their spring/summer European tour:
May 19 - Freheit - Hamburg, GER
May 20 - LMH - Koln, GER
May 21 - Zero13 (The Choice) - Tilburg, NETH
May 23 - Academy - Birmingham, UK
May 24 - Rock City - Nottingham, UK
May 25 - University - Newcastle, UK
May 27 - ABC - Glasgow (Scotland)
May 28 - Academy - Manchester, UK
May 29 - Astoria - London, UK
May 30 - Astoria - London, UK
Jun. 01 - Gods Of Metal - Milan, ITA
Jun. 02 - Rohstofflager - Zurich, SWI
Jun. 05 - Rockefeller - Oslo, NOR
Jun. 06 - Arenan - Stockholm, SWE
Jun. 07 - Vega - Copenhagen, DEN

DOWN will begin work on new material shortly after returning home from their European tour and are tentatively planning on entering the studio in September to begin recording their third album. DOWN's sophomore album, "Down II", was released in March 2002 on Elektra Records. The band headlined the second stage at the 2002 Ozzfest.

8 Comments:

Blogger CJ said...

Billetter fra torsdag d. 20/4:
http://www.billetlugen.dk/?eid=2366&lng=

12:10  
Anonymous Anonym said...

absolut en kongeagtigt koncert....

21:41  
Anonymous Anonym said...

Jeg tror ikke jeg har hørt bandet spille, men ud fra band-medlemmerne vil jeg gerne høre det!!

J, -har du nogle skiver jeg kan låne?

10:52  
Blogger CJ said...

Billet købt! Skyyynd jer!

12:16  
Anonymous Anonym said...

Okay, jeg ved godt at jeg har sagt at jeg ikke skulle med til denne konc, men kunne sgu' alligevel ikke stå for fristelsen! Billetten er på vej til min postkasse. ;)=

23:30  
Blogger CJ said...

Godt at høre Otz. Det er også once-in-a-lifetime-opportunity! Down har ikke just for vane at spille live i Europa!

11:18  
Anonymous Anonym said...

Slayer K supercool at se så mange der skal til konc... med DOWN jeg hopper på vognen.

21:55  
Blogger Otz said...

Så var det jo kanon at KK var spækket med TNT! >:]

17:35  

Send en kommentar

<< Home