19.2.07

Volbeat

Så blev det dagen, hvor VOLBEAT's nye skive kom på gaden.

Jeg ved, at både Dr. NO og Lorentzen var i FONA2000 på Strøget for at købe den nye skive og gafle nogle autografer.

Jeg glæder mig helt vildt til at høre skiven og den skal købes hurtigst muligt.

Men jeg tænkte, om der var nogle der snart er klar på en Volbeat-koncert?
De spiller på Sjælland:

23/2: Forbrændingen, Albertslund
10/3: Gimle, Roskilde
17/3: Templet, Lyngby (min første koncert med Red Warszawa var her!! :))
31/3: Store Vega

Satser vi på Store Vega?? Meld ind drenge!

I øvrigt så kunne jeg være klar på en koncert med "As We Fight". Er der andre der kunne være klar?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ikke store vega, ikke noget galt med stedet men datoen. Skal til 50 års familie tam tam.......

16:12  
Anonymous Anonym said...

Okay, jamen så er der jo stadig en del andre datoer. Jeg er PT kold. Gimle er jo et sted drengene jævnligt vender tilbage...

11:32  
Blogger CJ said...

d. 10. eller d. 17. er fint med mig!

09:51  
Blogger JJ said...

D. 31. i vega passer bedst for mig. (headbangers ball rerelease party)

19:43  

Send en kommentar

<< Home