6.3.06

Anmeldelse Bloodhound Gang

Nå, nu har siden her stået stille alt for længe. Jeg arbejder stadig på at fortrænge skod-oplevelsen med The Rock, og det skal gøres med nye koncerter på andre spillesteder.

Senest (i torsdags) var Ricko og jeg taget på Vega for at høre Bloodhound Gang. Og med det danske band Rock Hard Power Spray som opvarmning kørte det derud af.

Personligt kendte jeg ikke Rock Hard Power Spray før denne aften. De har åbenbart vundet en pris, den internationale talentkonkurrence, Emergenza, hvor der har været deltagelse af over 7.000 bands. Ganske imponerende facts, men så er det positive vist også sagt om dette band. Personligt synes jeg, at et enkelt nummer med dem var okay, men da de efterfølgende 3 numre mindede meget om dem, blev jeg i tvivl om pladen var gået i hak. Men tempo-fyldt er deres musik i hvert fald.

Til gengæld synes jeg Bloodhound Gang leverede varen. Jeg tror aldrig (selvfølgelig på nær Red Warszawas koncerter selvfølgelig), at jeg har grinet så meget under en koncert. De lavede ret meget lort på scenen. Det var lige før det var for meget, da det jo var musikken vi kom for at høre. Men de er nogle drengerøve.
Undervejs i koncerten lavede de ret meget pis. Men det mest sindsyge de gjorde var at basisten stillede sig op og pissede på forsangerens (Jimmy Pop) ryg. Bare fordi han sang lidt Depeche Mode...Hvad er der galt med dem nu...?

Men jeg vil nok gi' koncerten 5 ud af 6 spark-røv-spark! Fed oplevelse!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

lyder for sindsygt og ulækkert !

hvornår blev vi enige om Volbeat ?
loppen i Maj ?

12:31  
Anonymous Anonym said...

Lyder som en heavyjulefrokost, jeg var med til sidste år.....

Er klar til Volbeat den 12. maj Har fødselsdag kl 00, så giver pilsner efter koncerten.

12:25  
Blogger Otz said...

LAL! Dvs. at han trak tisseren frem on stage og spulede derudaf? Nam!

21:04  

Send en kommentar

<< Home