25.4.06

Roskilde Festival 2006 nærmer sig!!

Drengene.

Undertegnede har investeret i RF billetten 2006 nu, så kom nu ind i kampen alle sammen og få købt billetten. Med mindre du skal arbejde via Mads T og volleyball klubben selvføli'....

Efter min mening er årets festival præget af knap så store rock og heavy navne. Selvfølgelig er der Tool og Deftones, som begge vel når at få nye skiver på gaden. Og tja hva med G'N'R, tænker du? Jeg vil se dem på scenen før jeg tror de spiller - et ikke overraskende afbud i dagene op til RF er vel ikke usandsynligt! Men sikkert er det, at der i alt fald kommer en masse super fede opkomlinge som fx:
  • Bullet For My Valentine
  • Burst
  • Opeth (som vel ikke kan kaldes opkomlinge, de har en del skiver udgivet)
  • Coheed & Cambria (som vel heller ikke kan kaldes opkomlinge, de har en del skiver udgivet, men det virkelige gennembrud er først sket nu!)
  • H.I.M.
  • Hatesphere
  • Trivium
  • Volbeat

Absolut noget for enhver smag, så vi ses på pladsen!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Her er bandlisten for 2006: http://roskildefestival.dk/object.php?obj=538000c&code=45.

Udover de nævnte, kommer også Raconteurs, Jack White fra White Stripes' andet band, Guns 'n' Roses, og selvfølgelig Kashmir.

Personligt glæder jeg mig vildt meget til at se Tool. Check deres spritnye album 10000 Days ud, det er fedt! Slayer K skriver i sit MSN nick at Deftones kommer på Roskilde, men det har jeg ikke hørt noget om.

Mht. Opeth, opfordrede en kollega mig til at checke dem ud for en måneds tid siden. Jeg har hørt albummet My Arms, Your Hearse, og jeg er fuldt ud positiv over for det. Det er en blanding mellem melodisk metal tilsat nogle ret døde elementer. Her er MASSER af guf for fans af Anathema, My Dying Bride og Katatonia. Det sidste nummer, Remember Tomorrow er legendarisk!!

13:25  
Anonymous Anonym said...

Ups! Havde helt overset - Deftones står sgu da på listen!! :P

13:35  

Send en kommentar

<< Home