23.3.07

TENACIOUS D!!!

Hey Alle!

Jeg har lige dyrket Jack Black's nye film Tenacious D in "The Pick Of Destiny"....og jeg siger jer: som loyale rock- og heavydudes bør I checke den!
Filmens handling er selvføli' total åndssvag: JB og hans ven Kyle går jagt efter Skæbnens Guitar-plektor, således de kan skrive den største Rock-sang nogensinde!!

Det fede ved filmen er at JB minder total om Oztu hele filmen igennem (det er naturligvis venligt ment Otz!).... JB har samme hår og stil som Otz...Faaaaaantastisk!
:D
http://www.imdb.com/title/tt0365830/
Se den og oplev hvad der sker når man spiser svampe i skoven !!!! (coooool, dude!)
Ses

1 Comments:

Blogger Otz said...

Christian Man, I salute you and bow before thee!

Det var edderma'me et kompliment der var til at tage og føle på. Tak så nådigst!

Da jeg var i Norge ved nytår så jeg filmen i biffen, og jeg er helt enig. Filmen er en hyldest til ægte metal og musikdyrkelse!

Se den eller dø som halvdelen af den mand du kunne have været!

PS: I samme omgang vil jeg lige anbefale Jack Black's film School of Rock til dem som ikke har set den endnu. Her omvender han en hel skoleklasse fra at være artige dydsmønstre til rene rockdyrkere!

09:39  

Send en kommentar

<< Home