20.6.07

Så må vi ind i kampen igen!!

DRENGE!

Som JJ skriver, så er der Red Warszawa-koncert på Elværket i Holbæk d. 22. september 07, og billetter kan købes her, til 110 kr stk, JEG ER KLAR

Så er der Danish Metal Awards, der finder sted i Amager Bio d. 17. november 07 og billetter kan købes her, til 290 kr stk. En oplevelser jeg personligt rigtig godt gad opleve.
En aften der bl.a byder på Soilwork, Volbeat og Mnemic.
Der skal måske snart købes billetter, nogen der er klar?Der er i øvrigt "efter-fest" på Stengade...

I øvrigt så jeg et link på seneste udgade af Heavyjam's nyhedsbrev en artikel og en tysk festival, With Full Force, der måske skulle overvejes??

Hvad siger vi?

7 Comments:

Blogger JJ said...

øhh MT ? skal du ik snart være far ? ?

jeg er på til RW. Køber billet snarest.

til DMA er jeg i US. Mindes det er tæt på volbeat på elværket... men vist ikke samme dag.

16:52  
Anonymous Anonym said...

hehe JOW! :)

Men man kan vel godt tage til en koncert i ny og næ forhåbentligt...

18:05  
Blogger CJ said...

Jeg er klar på RW og DMA...hvis det altså er korrekt at kongerne fra Soilwork spiller!! (ny skive er lige om hjørnet!)

12:48  
Anonymous Anonym said...

Så har jeg købt til Red Warszawa og til DMA.

Skynd jer at køb også, så jeg ikke skal alene til disse koncerter :)

22:03  
Anonymous Anonym said...

Ups, jeg har linket forkert i ovenstående indlæg.

Tjek DMA på:
http://www.dmea.dk/

22:05  
Blogger CJ said...

Hermed har jeg købt til DMA..venter lige med RW. Der bliver ikke udsolgt ;-)

14:22  
Anonymous Anonym said...

Jeg er klar på RW. Kan helt sikkert sidde hos mine forældre og få et par pilsner inden. De bor jo 50 m væk fra el-værket.

14:52  

Send en kommentar

<< Home