15.5.06

Efterrationalisering VOLBEAT

Fredag d. 12. maj 2006 var en længe ventet dato for det meste af slænget. Aftenen stod nemlig i Loppens tegn i form af VOLBEAT.

Forventningerne var store og personligt synes jeg, at Volbeat leverede varen!
Det blev en aften der vil gå hen i historien. Der blev rocket med fra drengene og navnet på denne blog (Tjek øverst i billedet, rammet ind i firkantet boks) lever stadig op til sit navn; der headbanges stadig!

Volbeat spillede en del nye numre som umiddelbart minder om det Volbeat i forvejen råder over. Men også her rockede publikum med.

Volbeat er kommet for at blive.

Jeg siger tak for en fed aften til drengene: CJ, JJ, Røs, Stok, Face, Fætter og Rune. Jeg var færdig efter koncerten!

("Jeg vågner i en opgang....Der var åbenbart for lang vej hjem...")

4 Comments:

Blogger JJ said...

I lige måde... stadig ondt i nakken - avs

10:41  
Blogger CJ said...

En storartet aften! In a pool of booze!

11:21  
Anonymous Anonym said...

Det var en fremragende aften. Selv om man vågnede med kæmpe tømmermænd og godt ondt i nakke-musklerne, så vil jeg gøre det igen til hver en tid. Nu ser jeg frem til Mustash d.3 juni, hvor nakke musklerne med sikkerhed, også er ømme dagen efter. Så lad den pikken være i 5 min, og gå ned og køb billet Mads T ;-)

14:29  
Anonymous Anonym said...

Wraaahh... ses d. 3.6.06 røvhuller!!!

11:55  

Send en kommentar

<< Home